Nursena0606 pasaklisinkukuli 5 aylıkken anne dedi. Sanırım 3-4 ay sadece anne dedi. Sonra dede sonra baba.
YagizAlinin_annesi pasaklisinkukuli ikisini de demedi atta oldu ilk kelimesi kıyafetini değiştirince atta diyor kuzum ❤️ 7 buçuk ayligiz
Tombikdonerartikcokpahali İlk baba dedi 4,5 aylıkken 6 aylıkken anne dedi bidaha da bırakmadı anneyi. 24 saat içinde beki de 10000 kez anne diyor 🙄 babasina da anne demeye başladı bu aralar 19. Aylkk
tubiiik_ AviL06 tesekkür ederim ama bilerek demiyor bence nezaman anne de deyince baba diyor kacıyo bıde sıytarıyo 🥲
Serpil51 pasaklisinkukuli bilinçli olarak 11. Ayda anne dedi öncesinde 6. Aydan itibaren baba dede diyordu ama tekrarlı heceler olduğu için sonuçta bilmeden söylüyor o yüzden onlar önemsiz 15. Ayda bilinçli olarak baba dedi 18. Aydan sonra bayağı konuşuyordu
NmalkoC Hsyn9Karan en normali sizinki hiç merak etmeyin bizimkilerde o aylarda söyledi yada daha geç cünkü burda 5 ay yazanlar babıldamaları anne yi gerçekten bilinçli kullanıldığını sanıyor 🤣 gerçekten gülüyorum
NmalkoC pasaklisinkukuli benım oğlum doğar doğmaz anne dedi 1 ayı doldurduğunda şakıyordu . şaka biyana gelir şimdi 5 aylıkken anne baba dedi diyenler bilinçli değil onlar arkadaşlar benım oğlum 11 aylıkken baba dede falan demeye başladı şuan 21 aylık daha net olarak yeni söylemeye başladı 1?2?3 sayar cogu şeyi söyler ama anne kelimesini geç söylüyorlar genelde
icegul NmalkoC evet ona bakılırsa doğduğundan beri ağladığında anne diyo zaten bebeklerle genelde. Ama bilinçli konuşma dönemi 6 ay sonrası diye biliyorum
NmalkoC icegul evet annelerde anne diye ağladıgında sanıyolarki aaa anne dedi benım oğlumda o aylarda anni derdide biz niye demiyoruz ilk anne dedi diye o ağzından bilinçli cıkan bişey değil doktorlarda bunun babıldama olduğunu söylüyor zaten