ferideismail evet doğru çok şükür oğlumu sağ salim kucağıma aldım 36 haftalıkken doğum yaptın. Erken geldi 3 gün sancısını çektim. Devlet hastanesi anlamadı 3.gun şehir hastanesine gittim 4 cm açıklık var deyip doğuma aldı. 2.550 doğdu ilk dogumum du acılı ama bir o kadar da duygusal güzeldi