Diladenizim2504 Oykubebek O kadar geciktirmem ben üç gün için endişe etmiştim herhalde bir ay geciktirsem endişeden delirirdim😃
Oykubebek Diladenizim2504 oyku kalp amaliyati oldu 4 aylikken suan 5 aylik taburcu oldukdan sonra vuruldu bisiy olmuyormus. Sistemlerinde bile 1 ay muhlet var.
Diladenizim2504 Mom090 İçim rahatladı inanki teşekkür ederim işte ilk çocuk olunca insan biraz endişe ediyor interneti de bir bilgi bulamadım arayıpta soracağım kimse yok du Allah’tan bu program var😃
Mom090 Diladenizim2504 ben seni çok iyi anlıyorum bende sağlık ocağındaki hemşireye mesaj atıp sormuştum 😃
snyck Diladenizim2504 kızım 25 nisanda doğdu 6ay aşısını 28inde yaptircaz erken yapılmıyor ama 1haftaya kadar gecikme olabilir demişti hemşire mesela resmi tatil olur gelemezsin gibi falan dedi
Diladenizim2504 snyck bana 25 i dedi ayni Doğum size 28 bana 25 demiş hemşire 🤗 ayyy kızıma en yakın arkadaş Şaka gibi aynı gün ve neeedeyse aynı isimler 🥰🥰
Baharyildiz Diladenizim2504 biz 2 ay yaptiramamistik canım özel bir sebepten dolayı. Doktorumuz onu ayarladı ve açığı kapattık. Geçen ay da ayını doldurmasına birkaç gün kala gitmiştik aşıya.
MuhammedAmine Diladenizim2504 benim oğluma 6 ay 1 haftalıkların vuruldu aynı problemden dolayı 3-5 günün bir sorun olmayacağı söylenmişti
Papatyam1703 Diladenizim2504 hayır bir sıkıntı olmuyor kızım 4 ay aşısını 5 aylıkken oldu 6 aşısını 7 ayında oldu tabi bizim hastalık durumumuz vardı
ikimelekannesi_ Diladenizim2504 ben ilk ay asında geç gittim birşey olmadi buluştular sende korkma daha fazla vakit kaybetme git sağlık ocağına hemşire size gereken bilgiyi verir nasilsa
Diladenizim2504 ikimelekannesi_ hafta sonu tatile girdi diye gidemiyorum yoksa hafta içi hemen gideceğim
Diladenizim2504 Mom090 ya ben ulaşamadım da ondan int de de Bilgi bulamadım direk buraya yazdım ilk bebiş olduğu için biraz fazla evhamlı pinpirkli olabiliyorum🤣
Dgndrmz Diladenizim2504 sadece verem aşısı dedikleri tarihte öğlene kadar olması gerek ogun geliyo asılar demişti hemşiremiz 4 ay asısını bizde 3-4 gun erteleyip gitmiştik bi sıkıntı olmaz demişti 6 ay asısındada bı sıkıntı olacagını dusunmuyorm