Diladenizim2504 Kızımın bugün altıncı ay aşısı olması gerekiyordu ama maalesef Aşıya gidemedik İnternetten de araştırma yaptım ama bununla alakalı bir şey bulamadım sağlık ocağına da ulaşamıyorum iki ya da üç gün sonra gidilmiş olsa sizce bir problem olur mu??
PonciKom Diladenizim2504 hastaydı zaten erteledm saglm ocagınkda aradın skıntı olmaz demıstı 1 hafta ıcınde gel demıstı
Ejderhahavva Diladenizim2504 bilmiyorum ama oğlumun 1 yas aşısını 1 hafta snra yaptırmak zorunda kalmıştık ev taşınması dolayısıyla
Sevaras Diladenizim2504 canım benimde aşısı olduğu hafta ev taşıdık ebemizi aradım sordum bir hafta sonra yapıldı aşısı ebemiz tarih verdi öyle gittik tabi sende arayıp sor genede bizimde 6 aylık aşısıydı
Diladenizim2504 PonciKom Benimki bugün tam altı aylıktı ancak üç gün sonra gidebileceğim Altı ay üç günlük olacak
Diladenizim2504 PonciKom Sadece internete gününde gidilmeli falan yazıyordu ama bir gerekçe sunmamışlardı teşekkür ederim
Fk_ata @Diladenizim2504 Yok canım bi sıkıntı olcanı düşünmüyorum bizde bu ayki 1 yaş aşısını bi kaç gün gecikmeli vurdurmuştuk. Önceki aşılarsa hasta olduğu için geç vurdurduğum dahi olmuştu.
Diladenizim2504 Fk_ata Yani bir problem olsa sağlık ocağından da ararlardı herhalde aramadılar da. Sabahtan beri kendime çok dert etmiştim teşekkür ederim
Diladenizim2504 Sevaras Sağlık Ocağı’nı aradım ama ulaşamadım eve de bugün aramadı beni normalde takip etmeleri gerekiyor herhalde diyebiliyorum
Pinkbery Diladenizim2504 10-15gune kadar vakti var endise etmeyin. Diğer asılarla cakısmayacak sekilde sorun olmaz😊
Diladenizim2504 Pinkbery Zaten bundan sonra bir yaşa kadar aşı yok diye biliyorum on için problem olmaz herhalde teşekkür ederim
Mom107 Diladenizim2504 bir iki hafta maksimum tolere edilebiliyor ama geçmemesi lazım oda eğer aşı zamanı bebek hasta ise yapılmıyor sadece
Diladenizim2504 Mom107 Yok hastalıktan değil ama eşim işinden izin alamadı sonra da sağlık Ocağı kapanıyor zaten pazartesi Salı resmi tatil gidemeyiz herhalde onun için üç gün geç yaptırsam dedim sağlık ocağına da ulaşamıyorum zaten teşekkür ederim genede bilgi verdiğiniz için sağ olun
Diladenizim2504 Oykubebek O kadar geciktirmem ben üç gün için endişe etmiştim herhalde bir ay geciktirsem endişeden delirirdim😃
Masalim Diladenizim2504 bisey olmuyo canim merak etme erken yapmiyorlar ama gec yapiyorlar benim kizimin asisi bayram tatiline denk gelmisti hemsirede diktorda erken yapmiyoruz ama gec olmasinda bi sakinca yok dedi
Mom090 Diladenizim2504 1 ay opsiyonu var korkma bir şey olmaz 😃 6.ayında gripti bizimki 15 gün sonra gidebildik
Diladenizim2504 Mom090 İçim rahatladı inanki teşekkür ederim işte ilk çocuk olunca insan biraz endişe ediyor interneti de bir bilgi bulamadım arayıpta soracağım kimse yok du Allah’tan bu program var😃
Sevaras Diladenizim2504 biz kontrolünü geçiktirmiştik o zaman aradılar bizi hemen tabi onlarında takip etmesi gerekiyor