Bizde 2 gün ince ilk dozu yaptırdık. Günümüzde malesef bakteri virüs çok fazla arttı. Ağız ve dışkı yoluyla bulaşan ve çocukları aşırı etkileyen bir virüs. Tamamen önlem olmasa da ağır atlatmayı önleyecektir. Hangi doktor ile konuşuyorsam öneriyorlar. Önlem almaktan zarar gelmez.