Newbornannesi1 Merhaba rota virüs aşısı yaptırdınız mi tavsiye eder misiniz yaptirmadiysaniz neden yaptırmadaniz taze anne olarak tavsiyelerinize cok ihtiyacım var
Poyti Newbornannesi1 ben yaptırdım doktorumuz önerdi aşısı tedavisinden daha kolay ve tedavi genelde yatarak ve yıpratıcı oluyor
pasaklisinkukuli Newbornannesi1 ben de yaptırdım ayrıca burda sana yaptırma nasıl desinler ya kafana girerse biri yaptırmazsan bebek hasta olup bişey olsa bunun vebaline kim girer (girecek olan da bence girmesin )ya da yaptır da diyemeyiz karar senin kararın doktorunla konuşup karar vermelisin
Kivircikanne07 Newbornannesi1 3.5aylık bebeğime yaptırdım 2dozunuda. Öğretmenim çocuklar bu virüsü çok zor atlatıyorlar korona gibi bulaşıp dağılıyor. Aşı işe bulaşma riski yine var ama en azından hafif meselasadece ishal olarak geçiriyorlar. Yaptırılmalı bence
Kivircikanne07 Newbornannesi1 3.5aylık bebeğime yaptırdım 2dozunuda. Öğretmenim çocuklar bu virüsü çok zor atlatıyorlar korona gibi bulaşıp dağılıyor. Aşı işe bulaşma riski yine var ama en azından hafif meselasadece ishal olarak geçiriyorlar. Yaptırılmalı bence
Leyla07 @Newbornannesi1 2 dozu da yaptırdıık doktor tavsiyesiyle bence yapılması gereken aşılar🙏 ishalden hastaneye gittik direk kaka testi alıp rotavirüsmü diye baktılar şükür değil
Newbornannesi1 Teşekkür ederim deneyimlerinizi paylaştığınız için doktorumuzla teyitlesmeden karar vermeyeceğim tabiki sadece aynı süreci geçirmiş annelerle fikir alışverişi yapmak beni daha güvenli adım atmamı sağlıyor
Pineapple20 Newbornannesi1 bi çok doktora sordum yaptırmamızı önerdiler yaptırdık. Bu hastalık baya zor hastaneye yatırmadan geçmiyor. Tabi yine de siz bi doktora danışın. Arkadaşımın bebeğinin çoklu besin alerjisi vardı ilk doz ona dokunmuş ikinciyi önermedi mesela doktor. En iyisi doktora danışmak
Nesoooolera Newbornannesi1 ben yaptırdım 1.dozu hastanede 2 dozu evde kendim yaptım bı tanidigimizin bebeği hastane yattı 1 hafta boyunca rotavirus yüzünden ben yaptırmayı seçtim gerisi Allah’a emanet
canparelerim Newbornannesi1 yaptırmanızı şiddetle tavsiye ederim. Ben bütün özel aşıları da yaptırdım. Arkadaşım kızına rota aşısı yaptırmadı ve bebeği malesef ki rota virüsünü kaptı ve çok zor atlattı çok kilo verdi hastanede yattı falan. Çok pişman oldu. Bence yaptırın.
Kizannesi47_ Bsrgks 3 ve 5. Aylarda yapılıyor diye biliyorum biz beş aylık olcaz ikinci doz vurulacak
Nesoooolera Bsrgks menenjitleri yaptırın hiç olmazsa onlarda çok önemli bizim doktor 7.ayda başlayalım dedi mesela 9da da yapan var q
Serife00 Newbornannesi1 2.5 yaşında kızım yaptırmadım. Ücretli bir aşı olduğu için yaptırmak isteyip yaptıramayan bir çok anneler var. Böyle bir soru sorduğunuza göre sizde çelişkidesiniz herhalde 🥲 (Ben hiç bir aşısını yaptırmadım )
Nesoooolera Serife00 ne yazikki ben bu duruma çok üzülüyorum benim şükür almaya gücüm yetti yaptırdım ama yaptıramayan çok kisi var adaletsizlik gibi devletin bunuda üstlenmesi ve aşı takvimine rotavirus ve menenjit aşılarını eklemesi gerekli
Sselmaaa Newbornannesi1 z2.dozu da yaptrdım bitti tadını da çok sevdi bebişim :) virüslerden korunması için önemli bir aşı Allah korusun ölüme kadar yol açıyor bu virüs araştırabilirsniz önlem alın derim
neolacaksimdi_ Newbornannesi1 bn yaptırdım. Dr öneriyorlar. Onermeyen Dr rastlamadım. Yani ben ilk zamanlar bebeğimin ishal olduğunu düşündüm sureklide kusuyordu çok paniklemistim. Sırf buna benzer durumu yaşamamak ya da hafif atlatmak için yaptırdım. O kaygimda azaldı.