Bugün yirmilik dış cektiren birisi olarak söylüyorum,kimseyi korkutmak istemem ama çekildikten sonra daha çok ağrıyor valla.Benimkiler yarı gömülüydü yarı gömüsüz.Normal diş çeker gibi çekti ama ağzıma o kadar çok abandi ki bir de erkek gücü mübarek 5 dakikada bitti ama sonrasındaki ağrım çok frna parol yutmaktan bı hal oldum.Hafifletiyor ama asla acımı geçirmiyor.Ben de emziriyorum bu arada 3 aylık bebeğim var.valla şu anki durum bu gecenin bı vakti pörtlek gözlerle nöbet tutuyorum ağrıdan uyku filan tutmuyor artık.İnsallah bir an önce geçer.Heoimize geçmiş olsun