Ozlememre ben oldum 1 ay önce bebeğim 50 günlükken oldum,ameliyattan 10 saat sonra emzirdim ilk sütü attım,sonrasında bay antibiyotik kullandım ama emzirmeye devam ettim bebeğim mama yemiyor raabbim korusun bebeklerimizi,benim dikiş ağrım çok oldu özellikle göğüs altındaki baya bi süre kambur yürüdüm dikişlerim çıkınca rahat ettim,benim şansızlığım kanalda taşlarım hala var stend takılı Kasım ayında aldırcam