Safra kesesinde taş olan sevgili anneler. Gerçekten ciddi bir hastalık bu. Ben ameliyattan bir hafta önce acile kaldırıldım sancıdan nefesim kesilmişti artık nefes alamayarak gitmiştim. Kan tahlili yapıldı. Taşlar enfeksiyon oluşturmuş ve tüm kanıma karışmıştı. %80 oranında sarılığım vardı. Üç gün sadece serum ve antibiyotik verilerek hastanede yattım. Akabinde ameliyat tarihi verildi çünkü çok acildi. Doktor büyük insanların sarılığı atlatması çok zor, bir daha böyle bir şey olursa bu kadar kolay kurtulamazsın demişti. O tanımlanamayacak sancının yanında bir de böyle bir risk var. Gerçekten çektiğiniz bir sancıya değmiyor o ameliyat süreci