benim de bebegim 2 ay 10 günlük. gece uykusuna en geç 9 da geçer, sabah 7,30 kalkmış olur. gece her 2,3 saatte bir süt için uyanır, sonra hemen uykuya geçer. gündüzleri 3,4 kere uyur, ama 40 dk 1 saatlik uyku. uyutmak için en az 30 dk harcarım çünkü gözleri sulanıyor huzursuzlanıyor 😞gündüzleri hiçbişeye yetişemiyorum. ancak akşam 9-12 arası benim dinlenme saatim ona da şükür. oturup bir çayımı kahvemi içerim. duş alır kendime çeki düzen verip uyurum 😰