Bizimhikayemiz benimki normalde gündüz çok uyuyan bir çocuk değil, uyanıkken ayağımda sallıyorum ya da kucağımda ayaktayım malesef. Ama genelde sabah 7.30 da en geç uyanıyor sonrasında 4 5 uyku yapıyor ortalama. Bazen çoğalıyor bu kısa ve sık uyuduğu oluyor bazen de uzun uyuduğu için az uyuyor. Gece de 10gibi genelde gece uykusuna geçmiş oluyor