MaKBiLe__KrAL_35
2.ayında sadece devlet hastanesi olan şehirde yaşadığımız için mecbur götürdüm ve sınırda çıktı,
Geçen hafta götürdüğümde kalça çıkığı neyse o dendi ve sol bacağı çok kötü durumda dedi ölçen.
Odadan nasıl çıktım nasıl çocuk doktorunun yanına gittim nasıl ortopediye geçtim bilmiyorum.
Acil bir şekilde başka bir şehire götürdüm kızımı ve hiç bir sıkıntı çıkmadı hatta ultrasonu ölçen doktor önce ki sonuca güldü asistanlar bile anladı yani imkansız bu dedi, doktor da ultrason göreceli soyut bir alettir buraya 1 hafta sonra da gelseniz belki ölçüleriniz aynı çıkmaya bilir evet biraz abartmışlar ama ölçüler her zaman aynı çıkmaya bilir bebeğin duruşu ultrason aleti bunlar ölçüyü değiştirebilir.
Eğer imkanınız varsa eğitim araştırma hastanesine götürün ya da iyi bir başka özel hastaneye ya da pediatrik uzmanı görsün.
Birde götürdüğüm doktor bacakları sağ sola rahat kırılıyorsa biraz daha içiniz rahat edebilir dedi.
Siz yine de içinizi ferah tutun.