MaKBiLe__KrAL_35 Merhaba, öncelikle şunu söyleyeyim bandaj zorlu ve maalesef tahmininizden uzun bir süreç. Hemen duzelmez, duzelse bile hemen tedaviyi birakmazlar. Benim kızımda da kalça cikigi vardı. Ayda 2 kere kontrolü vardı. Banyo dışında alt değiştirirken bile çıkarmıyorduk. Ve 3 aydan 10 aylik olana kadar tedavisi devam etti. Sonrasinda da bir sorun olmaması icin her ay kontrole gittik. Su an 3 buçuk yaşında 3 ayda bir röntgen çekiliyor. Eğer ki şüpheniz varsa başka bir doktorla görüşün. Ancak dediğim gibi bir iki ayda biten bir süreç değil. Size tavsiyem, kiyafetlerini bol ve esnek giydirin, kucağınıza alırken bacaklarının acisina dikkat edin. Mama sandalyesi, ana kucağı, oto koltuğu kesinlikle kullanmayın. Emziriyorsaniz bacaklarının birlesmemesine dikkat edin, yatirirken sırt üstü yatırın. Banyo dışı mümkün olduğunca çıkarmayın. Su an kizim 3 buçuk yaşında gayet sağlıklı. Bende onu öyle gördükçe ağlardım, her ay doktor kontrolünde çıkacak diye heyecan yapardım. Cok şükür o günler geride kaldı. Sizde hayırlısıyla atlatirsiniz inşallah. Sadece biraz sabır 🌸