Her bebek farklıdır, bizde 4 günlükken sarılıktan yattık hastanede sütüm yoktu beslenemiyordu hastanede mama takviyesi mecburen yapıldı, sütüm cok az gelir suan 1 ay 4 günlüğğz 120cc içiyor, kusmuyor da ve doktorum dün kontrolde bana yiyorsa arttır Bi ölçek daha ne kadar istiyorsa devam et dedi.. Kimi bebeğim yiyor diyo kimi yemiyor diye 🤷♂️🤭