kivitoannesii benim oğlum da aynı şekilde 2,5 aylık
Emiyor ancak dışarda olduğumda normal sağıp verdiğimizde Bir öğünde en az 100-120 içiyor 3 saate kalırsa 150-170 içtiğini biliyorum
Bu her çocuk için değişiyor bence zaten doyunca içmiyorlar bu kadar basit
Doktor nasıl her istediğinde emzir diyor orada cc bilmediğimiz için normal geliyor aynı mantık bence.
Çocuk doyunca zaten bırakır diye düşünüyorum