Merhaba. Benim kızımda 3 ay 26 günlük, 4-5 gündür bizde de aynı durum var hiç emmek istemio hele gündüzleri meme işe savaşıo resmen. Kilosu şu an iyi ancak eskisi kadar çiş yapmıo bezleri dolu dolu olmuo. Günlerdir araştırıorm, 15.hafta arak haftasıymış çoğu bebekte oluomuş bu durum. İşin kötü tarafı ben de eskisi kadar sütüm yok die düşünüorm, sizlerde de aynı durum var mı? Sütünüz daha az mı ya da öyle bir hisse kapılıo musunuz?