Kızlar merhaba bir sorum olacak üçbuçuk aylık bir kızım var üç dört gün öncesine kadar gayet güzel emiyordu hiç sorunumuz yoktu ama son günlerde belki 3 dakika ancak emiyordur ki emme araları da uzun genelde uykudan uyanınca emzirmeye gayret ediyorum ama yine uzun süreli emmiyor aç olsa huysuz olur diye düşünüyorum doyuyor mudur acaba?