Bir-prens-annesiii Normaldir canım aşı uyku halsizlik yapar ama bir ay aşısı ateş vs yapmıyor o konuda içiniz rahat olsun ben sormuştum hemşire hanıma doğum anında yaptıkları aşının ikinci dozunu vuruyorlarmış bizde dün geceyi atlattık ya sağ salim ona duacıyım Allah’a şükür ne ateş sorunumuz oldu nede başka birşey 🥰