Nazli13 Mylovelovemom kızım 11 aylik 2 haftadir uzuyo az az. Dedik ki meger cocugun saci 11 aydir hic uzamiyomus😂😂 hiçte kazıtmadık kendi haline biraktik elbet uzar bu sac🤭
Mylovelovemom edafmo amann genetikle alakalı bişey gerek yok bence insallah gürlesir tabii :D yine de tatlılar
asrinhatasi Mylovelovemom ooo daha onlar dökülüp yenisi çıkacak. bizim bebiş 3aylıkken tam kabaktı. 5-6aylıkken toparladı saçları
Mylovelovemom asrinhatasi aaa ondan dokuluyo demek ki , doktor da daha dokülcek dedi heryerde sacini buluyodum ben de :)