mysaa1 Wonderful_mom aslında çok basit ya ben kendi saçımı bakmadan örüyorum ve kendi kendime öğrenmiştim küçükken annemde bilmezdi okula giderken ben kendim yapardım 😀😀 normal örguyu yanlardan azcık ala ala bitiriyorsunuz o kadar 😊