Tubi88 Hemsirehilall Eğer az emiyorsa bebeğiniz azaltıyor maalesef.Emzirdikten sonra sağımla desteklerseniz gelir bence
Defne04 Hemsirehilall umarım olumlu sonuç alırsınız korkmayın stres yaptıkça dahada azalıyor dediğim gibi ilk o göğsünüzü verin inşallah düzelecektir
Tubi88 Hemsirehilall ben 2 saate bir sağıyorum 3 saati denedim benim de sütüm bariz azalmıştı bir de 2 saate bir emzirmeyi deneyin derim
Hemsirehilall Tubi88 bi de şimdi ek gıdaya geçicem o yüzden emzirme sıklığını azaltmayı düşünüyodum ama malesef
tatlisert Omerinannesio evet ya öyle kalır diyorlar ama.sonucta emzirme bitince süt dolan göğüs eski haline döner ins diye ümit ediyorum.