Kızlar lütfen yardımcı olun. 5 buçuk aylık bebeğim var ve doğduğundan beri emziriyorum hep hiç mama kullanmadım. Ama her nedense hep sağ göğsümde daha fazla süt oluyodu sol göğsüm daha az doluyo gibi hissediypdum dün gece de kızımı emzireceksen sol göğsüme koyduğumda hep huzursuzlaştı sağ göğsüme koyunca emdi. Sıktım ucunu ama çok çok az süt geldi. Ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun böyle olup sonra düzelen var mı tek göğüsten süt kesilir mi? Çok mutsuzum