Balkupum2505 eymeninannesi11_ ben bu sabah 7 gibi hesabima aktardim az önce baktim heeabima gelmis her ay böyle yapiyorun zaten sorun yasamadim
eymeninannesi11_ Balkupum2505 aynen gece sahurda yaptım sabah 9 gb gelmiş çok iyi ya ptt uzak vakıf var onda da paramı yutmuştu İlk gün yoğunluğunda
eymeninannesi11_ Minigim38 sosyal yardım bilgileri yaz ordan bak yatmışsa gözükür kiminin ptt kurum odemelerine yansımamış yazmıyor yani
eymeninannesi11_ Minigim38 kimlik numarasına göre yatıyormuş arkadaşım Dedi son rakama göre artık öyle yapmışlar
Kbse Xsevgiuzun bende ödeme hazır yazısını görüyorum ama PTT üzerinden hesaba altar kısmında ödenecek kayıt yok yazıyor duzeldimi sizinki
elifinannesi95 cananata01 yok canım bu dar gelirli ailelere veriliyor diye biliyorum ama herkese veriliyor e devletde aile sosyal yardımı yapıp ordan başvurabilirsiniz ama çok az zamanı kaldı bitecek galiba temmuz da son ödeme