Sedakbyk eymeninannesi11_ ben sabahtan yaptım oglen 2 gıbı hesabıma gectı,5den sonra yaparsanız ertesı gun gecıyor
Balkupum2505 eymeninannesi11_ ben bu sabah 7 gibi hesabima aktardim az önce baktim heeabima gelmis her ay böyle yapiyorun zaten sorun yasamadim
eymeninannesi11_ Sedakbyk ben şimdi aktar dedim ama kaydet de 2 kez bastım sonra yukarıda bu talimat daha önce verildi gb bişey yazdi 2 kez basınca mı oldu İnan bilgisini girdim kaydet e bastım başka bişey yok dimi yatar
elifinannesi95 eymeninannesi11_ bende daha önce hesaba aktardığım için kayıtlı galiba bende sosyal yardımı sorguladım d çıkıyor yatmış ama ptt de yok sizin ki sabah yatar bence benim ki de sabah yatar diye umud ediyorum
elifinannesi95 Tgbaygn ptt yazın kurum ödemelerine tıklayın üste hesaba aktar yazıyor oraya dokunun ibanınızı girin ama kuyıtlı kendi hesabınızı girin aktarın
elifinannesi95 eymeninannesi11_ evet bence öyle benim şu an para hiç bişey görünmüyor ben otomatik aktarılacağını düşünüyorum bakalım sabah ola hayır ola
Musabnannesi Minigim38 bende de aynısı yazıyor ya bu ne demek oluyor ki ödemeniz hazırdır diyordu kurum ödemelerine bakayım dedim ödenecek kayıt bulunamadı dedi çıkmadı mı şimdi bize
eymeninannesi11_ Minigim38 sosyal yardım bilgileri yaz ordan bak yatmışsa gözükür kiminin ptt kurum odemelerine yansımamış yazmıyor yani
Musabnannesi Minigim38 inşallah öyle olur ya sıkıntı olmasın da nerdeyse herkeste görünüyormuş o kısım 🤦🏻♀️
Xsevgiuzun Nesedemir61 bende de yatmadı ödemeniz hazır diyor ama ptt de ödenecek kayıt yol diyor ne zaman geçecek hesaba çok ihtiyacım var bu ay çok sıkıştık lazımdı halbuki
Kbse Xsevgiuzun bende ödeme hazır yazısını görüyorum ama PTT üzerinden hesaba altar kısmında ödenecek kayıt yok yazıyor duzeldimi sizinki