Deletedmom_42 o kadar sakınmayın bence benimde o mesafede sağlık ocağı erzurumda yaşıyorum kışın hep yürüyerek götürdüm getirdim kızımı temiz hava alır daha iyi olur soğuk daha iyi aslında bebekler için güzelce giydirin üstüne kalın bi battaniye örtün hiç bi şey olmaz rüzgardan sakının sadece bebek arabasının üstüne de ekstra battaniye atabilirsiniz çok soğukta ben öyle yapıyordum.