Deletedmom_42 Kızlar 34 günlük bebeğim var sağlık Ocağı 15 dk yürüme mesafesi hava soğuk biliyorsunuz kızlar sıkı sıkı sarsam bebeğim gidene kadar üşürmü acaba 😰😰
Berus Deletedmom_42 kar yağıyordu 14 günlük götürürken sıkı sarıp yağmurluk geçirip götürdüm tabi 5 dk mesafededir. Birsey olmadi
Deletedmom_42 DMHD otobüse gerek yok geçmiyo yakın mesafe 😂ama taksiyle olur eşime dedim üşümez dedi ama nereden bileyim bence üşür 😵💫
Deletedmom_42 Yarendmr değilmi ya benimde içim rahat değil sabah aşısı için gidicezde ,randevuya gerek olmuyor değilmi aşıda varmı bilginiz
ebruztrk Deletedmom_42 olmuyor yani biz gittiğimizde randevusuz gidiyoruz vuruyorlar her sağlık ocağı aynıdır diye düşünüyorum 😇
prensesannesii3 Deletedmom_42 dışarda kar vardı ben bebeğimi sağlık ocağına götürürken hiçte bişey olmadı sıkı sar sıcacık yatsın bebek arabasında öyle götür
Meloo41 Deletedmom_42 canım sıkıca sar bıde yagmur luk varsa arabaya yagmur luk gecır ondan soguk girmez o sekılde gotur
Meerve Deletedmom_42 ki yok bee biseciknolmaz iyice giydir hava çok soğuksa bı battaniyeylede pusetini ört hicbise olmaz
Karamgurme Deletedmom_42 taksiyle gidin isterseniz birde bebek arabalari için yağmurluk var rüzgar ve yağmur geçirmez tavsiye ederim bu havalar için kullanışlı oğlum iki yaşında hala dışarda uyursa takarim
Esilaannesi Deletedmom_42 hiç bişey olmaz karda kışta çıkanlar var üstelik artık havalar o kadar soğuk değil endişe etme güzelce sar üşümez bebeğinde açık havaya ihtiyacı var
Deletedmom_42 Esilaannesi yüzü ağzı battaniyeyle kapalı olsun ama değilmiş daha çok minik 😰hiç tecrübem yok
BelaCivciv Deletedmom_42 Sıkı giydirin, üzerine de battaniye sarın. Rüzgar almamasına dikkat edin, soğuktan bi şey olmaz korkmayın