Doktor takibinde doktorun gösterdiği şekilde masaj yapmanızı tavsiye ederim farklı noktaya baskı uygulayıp kötü sonuçlar almayın Allah muhafaza doktorumuz nasıl yapacağımı gösterdiğinde onun gözleminde ben de yaptım daha sonra ne kadar bastıracağımı göstermek için benim gözümde uyguladı doktora çıkana kadar bence her duyduğunuzu uygulamayın derim çünkü gözünde ne var şuanda bilmiyorsunuz