Benim bebeğim 67 günlük doğduğu günden beri capaklanmasi var doktorum normal dedi bebeklerde olağan bir şey mis. Bebeğinizin gözünü çeşme suyu ile temizlemeyi çünkü onlarda mikrop var ve daha da bulaşma riski var kaynamış ve ılımış su ve spanc ile temizleyin dedi.ben her gün sabah uyanınca temizliyorum.siz bilirsiniz .gözde kizariklik,şişme ,gözünü hiç acamama gibi bı durum varsa bence gidin doktora