melegim71 Ozcan98 benim kızımda 4 ay sonra 2 yasina girecek al gel mama anne baba dede uanneyide cok isi duserse der yiyecegi iccecegi suya bile msma diyor nezaman acilir acaba anliyor ediyorda nebilim takiyoruz yinede
okuyananne222 AlinaEmreHan1 evet.. üstelik aktif olarak avukatlık yapıyor 🧿 yani emziğe kusur bulmayın
AlinaEmreHan1 Ozcan98 2 yaşını doldursun baktınız hala anlamlı kelimesi,cümlesi yok o zaman doktorunuza anlatırsınız , o da gerekiyorsa uzmanlara yönlendirir sizi zaten. 2 yaşında 2li cümleler kurması bekleniyor ama
AlinaEmreHan1 okuyananne222 6 yaşındaki kocaman çocuğu emzikli halini gözlerimde canlandırmaya çalışıyorum daa 😄