Benim oğlum da 20 aylık anne baba mama gel bitti gitti dede diyo sadece ve isteklerini işaretle gösteriyo söylenen her şeyi ankayıp yapıyo ama konuşmaya gelince icraat yok. kızım 18 aylıkken ingilizce renkleri sayıları sayıyodu erkek çocuklarında mı gec konuşma durumu var yoksa cocukta mı sıkıntı var diye kafamı kurcalamaya basladı artık sanırım bi doktora götürücem