Tuba-33 Bulutaren 37 haftasını tamamlamayalar prematüre olarak geçiyor diye biliyorum Benim bebeğim 41 haftalık doğdu hiç sancım yoktu suni sancıya rağmen sancı oluşmayınca sezeryan oldum 3.700 doğdu kızım
Tuba-33 bahar_55 maşallah Allah sağlık versin güzel toparlamış neyle besleniyor acaba anne sütümü manamı
Yigitinannesi0312 Tuba-33 Tuba-33 doktorunuz bişey dedi mi 4 ayda doğum kilosunun iki katına çıkması beklenir dediler bana Erkek bebeğim 3280 doğdu 48 cm Şimdi 4 aylık 7000 ve 68 cm
Tuba-33 Yigitinannesi0312 boyu çok güzel kilosu normal dedi son ay çok az almış 20 gün sonra gel yine bakalım dedi 🤷♀️
Zeyneppp22 Tuba-33 sağolun anne sütü sadece üst sınırda dedi doktor anne sütü olduğu için sorun olmaz dedi