Tuba-33 Arakadalşar bebeğim beş gündür beşinci aya girmiş 3.700 olarak doğdu şuam kilosu 6.000 boyu 63cm boyu güzelde çok zayıf görünüyor
Tuba-33 Mugekatlasb Yigitinannesi0312 Yigitinannesi0312 bebeğim kız 5 aydır 2.300 gr almış son ayda neredeyse hiç almamış kızım laringomalazi acaba o yüzden mi almıyor
Tuba-33 bahar_55 maşallah Allah sağlık versin güzel toparlamış neyle besleniyor acaba anne sütümü manamı
Sennurrr 3.300gr doğdu 6 aylık 7,300 gr 68,5 boy bende zayıf olduğunu düşünüyorum ama doktor normal diyor
Bulutaren bahar_55 canm bnde 35+2 de dgrdm nasl premitre oluyr acaba haftaya goremi kiloya goremi canm 3.350 gram 47 cm hicbiryerde premiture yazmiorda merk ettm cnm
Tuba-33 Pamukanne1 maşallah Allah sağlık versin inşallah.. Neyle besleniyor acaba anne sütü mü mama mı
Tuba-33 Bulutaren 37 haftasını tamamlamayalar prematüre olarak geçiyor diye biliyorum Benim bebeğim 41 haftalık doğdu hiç sancım yoktu suni sancıya rağmen sancı oluşmayınca sezeryan oldum 3.700 doğdu kızım
Yigitinannesi0312 Tuba-33 Tuba-33 doktorunuz bişey dedi mi 4 ayda doğum kilosunun iki katına çıkması beklenir dediler bana Erkek bebeğim 3280 doğdu 48 cm Şimdi 4 aylık 7000 ve 68 cm