Verem aşısı biraz ağır gelebiliyor kolunu emzirirken falan dikkat edin onun dışında kızarma kanama gibi bi şey olmuyor sadece kola vurulan verem aşısı hafif kabuklanma yapıyor korkmayın bazı doktorlara göre bu aşı tuttu demekmiş. Onun dışında ilerleyen aylarda kabuklanma gibi şeyler oluşuyor yine aynı yerde. 1 gün duş yasak diğer gün duşa girdiğinde bebeğinizin aşılı kolunu çok keselemeyin. Ateş oluyor çoğunlukla bir de huzursuzluk oluyor. 3 gün aşılı kola çok dikkat edin canı acımasın