Zumra_Fatma Balbulutu bazı mamalar da yapabilir kullandigi bi deterjanda olabilir sizin yediginiz bişeyde dokunmuş olabilir Allah şifa versin
Balbulutu Zumra_Fatma sağolun çok teşekkür ederim biz deterjandan şüpheleniyoruz emzirmiyorum bu durum çıktığında ise ek gıdaya başlamamıştık
Zumra_Fatma Balbulutu benim kizima da isilik gibi ve kizariklar olmustu ama yumuşaticidan dolayi bi süre kullanmadim artik olmuyor cok sukur
Ardenveannesii Balbulutu oda ilaçtı kremle birlikte günde 4 damla verdim adı zaditen di çocuk doktorumuz vermişti
busbussss Balbulutu ben de o deterjanı kullanıyordum bizde de kızarıklık oluyordu alerji doktoru toz granül sabun kullan demişti sonra geçti kızarıklıklar belki siz de deneyebilirsiniz
Balbulutu cansuyagmur bebanthol sensiderm bebanthol derma bebanthol plus hipokort mustela stelatopia bugün yeni bir krem verdiler hiç işe yaramıyor haftaya salı başka doktora randevu aldım
Balbulutu M_asal bakalım salı günü inşallah işinin ehli bir doktor çıkarda neden olduğunu söyler bize bebelac mamayı doğduğu günden beri içiyor bilmiyorum şuan ek gıda hiç bir şey vermiyorum mamayı da vermezsem aç kalcak ne yapcam bilmiyorum
busbussss Balbulutu İnek sütü değil de keçi sütlü mamalar var mamanız bitince bir de onu deneyin isterseniz inek sütü bebeklere ağır gelebiliyor bazen
Balbulutu Sedaauykucu İnternetten baktım da çok şikayet var kessem mi acaba sağlık ocağından aldığım demir damlasını vereyim
Balbulutu Sselmaaa zaten almadığımız krem kalmadı sadece sordum kafama göre alıp kullanmıyorum belki de kafama göre bir şey yapsam daha iyi sonuç alırdım
1kelebek1panda Balbulutu kaşıntısı varsa sirekeli yada tuzlu suyla yıka yayılmasın mikrobu kırsın onu da rahatlatır sıcak dan da olabilir terlememsine dikkat et