Balbulutu benim bebeğimde de oldu kendi doktorumuz pişik dedi biraz ilerledi cildiye doktoruna götürdük oda 0-12 aylarda ki bebeklerin çoğunda görülür dedi krem verdi ama oek işe yaramafı sonradan ben farkettim yumurta yiyordum ondan oluyormuş yumurtayı kesince düzeldi birşeye alerjisi olabilir emziriyorsanız yediğinize dikkat edin özellikle domates ve yumurta