berosunannesi şöyle 6.aydan önce yaptırrsan 3doz, yani biz 3.ayda 5.ayda birde 13,ayda olucaZ,ama bence 6 aydan sonra yaptırın 2 doz ben erken yaptırdım ama ağır biraz diğer aşılara benzemiyo,pişman oldum açıkçası 7.ayda yaptrn mesela aşı yok o zmn sonrakini doktor söyler