Sualim Sadeturkkahvesi bence tabiki edilmeli ama böyle başkasının düğününe takarmış gibi değilde altın koyle bilezik tebrik hediyesi tarzında olabilir diye düşündüm günlük hayattada kullanır hem
Hkshkshsk Sadeturkkahvesi benim çok hoşuma gitti bende alicam ilerleyen zamanlarda resimdeki 14 ayar 9 bin ben 22 ayar yaptırcam
S2022 Sadeturkkahvesi kızından hatıra kalır 😃😃ay şuan düşündümde annem evlense ne takarım ki😂😂😂günlük takabileceği bi set alabilirsiniz mesela 😏
Gmznr2909 Sadeturkkahvesi allah mesut etsin. Ama ben fazla kıskancım galiba yüzüne bile bakmam haksız olduğumu biliyorum elbette hakkı tekrar evlenmek mutlu olmak yeniden aşık olmak eğer istiyorsan anısı kalsın diye bir şeyler takanilirsin bence
Gmznr2909 Sadeturkkahvesi ever kıskanırım istemem ikinciye evlenmesini ama bu konu da haksız olduğumu da biliyorum ama istemem
Kubradt @"Sadeturkkahvesi"eğer imkanınız varsa alabilirsiniz. Fazla da değil. Anneler için hiçbir şey fazla olmaz bence.