BalAnne1 @Sadeturkkahvesi Bence.su yolu guzel.ama daha anlamli.yillarca ustunden cikartmayacagi bi hediye daha guzdl.olur baktikca seni hatirlar
Dolores Sadeturkkahvesi şimdi bulaşık makinası boşaltacağım için foto olayına giremiyorum bacımsu ama netten bir bak elizi (pahalı ama çok güzeller 🥹) bir de dorika ince set yaz zevkine göre seç bakayım beğenecek misin
Ikicocukbiranne Sadeturkkahvesi bence de ya ince şeyler önermişler ama bizim anneler inceden yana olmaz bence. Bu çok güzel 😄
Hkshkshsk Sadeturkkahvesi benim çok hoşuma gitti bende alicam ilerleyen zamanlarda resimdeki 14 ayar 9 bin ben 22 ayar yaptırcam
ReisinKizi BalAnne1 nasıl ya bunu kaç yaşında söyledi doktor. İlk defa duydum böyle bir şey kusura bakma neden olmaz dedi özel değilse
Susamuru Sadeturkkahvesi benim anamda evleniyor 😂 hiç bişey takmayı düşünmemiştim ama takılabilir ya bileklik falan olur bilezik saçma olabilir 😂
sirineyavrusu Sadeturkkahvesi kız nedense annenın adına cok sevındım ya kıyamam onca sene bekar kalmış bide inşallah cok mutlu olur