Zeynapasel canım benim bebeğimde 2 aylık oda aynı bende kaldırıp emziriyorum içim elvermiyor karnı aç oluyor ama o mayışıklıktan uyanamıyor mıkırdanıp geri uyuyor o yüzden bende alıp 5 10 dakka emzirip koyuyorum gözü kapalı oluyor zaten hemde içim rahatlıyor