Y-1A Bizim 40 gün sürdü, bebeğim gayet güzel emiyordu aç kalmıyordu ama sarılık bir türlü geçmiyordu. Çok kafama takıldı annelik içgüdüsü sanırım tüm doktorlar uzamış sarılık zamanla geçer deseler de ben bi terslik sezmiştim. Üstelik bizi o dönem 3 ayrı doktor takip ediyordu hepsi de aynı şeyi söyledi. Benim içim rahat etmedi kan ve idrar testi vermek istedim ve idrarında enfeksiyon çıktı hem de ciddi miktarda. Çişini yapmasında kokusunda renginde hiçbir sorun yoktu üstelik. Neyse enfeksiyon baya yoğun çıkınca bizi hastaneye yatırıp 10 gün damardan antibiyotik alıp tedavi olduk, hastaneden çıkarken o sapsarı çocuğum bembeyaz olmuştu. Belki %1 ihtimaldi bizimki ama sarılığımızın sebebi enfeksiyonmuş. Hastaneden çıktığında sünnet ettirdik ve şükür sonrasında bir sorun yaşamadık 🙏🏻 yani bu durumlar biraz önemli, geçer diyip önümüze baksaydık ve tedavisi gecikseydi bebeğimiz idrardaki enfeksiyon sebebiyle böbreğinin bir kısmını kaybedecekti. Tüm değerleri normalse uzamış sarılık 4 aya kadar devam edebilir, normaldir 🌸