Y-1A çocuğun aç kalması ile ilgisi yok. İlk ay 1.5 ikinci ay 1 kilo aldı benim kızım ama ona rağmen 2. Ayda tamamen bitti sarılığı. Bol bol emzirmek, beslemekten başka çözüm yolu yok. Bilirubin değerleri geç düşüyor bu bebeklerin va bunda bizim, sizin bir suçumuz da yok. Tamamdn onların bünyesi ile alakalı. Siz bol bol emzirin. 1 ay sonra da olsa, 3.5-4 ay sonra da olsa geçiyor 🙏🏻