Mervenoluyoruz hergün yapmak klişe olur yaa ara sıra daha hoş olur bence esinde gözüne hitap eder hani bakım derken tabi ki kişisel temizlikten bahsetmiyorum onları yapıp yapmamayı konusmaya luzum bile yok herkes yapıyordur bahsettim güzel giyinip makyaj sac yapmak mesela hergün yapsak farklı gelmeyiz gözüne ara sıra yapınca cok güzel iltifatta alırız hemde kendimizi mutlu hissederiz
Genel olarak ben hergün cilt bakımı yaparım duş alırım bu kadar haftada 1 2 defa da süslenirim cok hosuna gider esimin