Geçen gördüm biri evde nasıl giyiniyorsunuz vs demiş bir hanımefendide her gün saçımı makyajımı yapar evde dışarıya çıkarmış gibi giyinirim akşamda geceliğimi giyer öyle uyurum demiş bu inanılmaz cevap üzerine akşam işten gelen kocama sence bakımlı mıyım diye sordum. “Yani dişlerini fırçalıyosun sık sık duşuna giriyosun bıyığını kaşığını alıyosun daha ne olsun” diyip güldü. 🤣 Her gün yatağa gecelikle girmemi ister misin diye sorunca her gün girilir mi bi esprisi kalmaz dedi bilmiyorum bu kadar bakımlı nasıl kalabiliyosunuz bebeğim çok sakin olmasına rağmen ev işlerinden yemekten dinlenmekten vakit bulamıyorum. Bi gün bakım yapsam ertesi gün üşeniyorum sizler nasılsınız? 🤣