Seymaemre-asya34 Eminos cagiranlar beraber cagriyor bizi kv le o yüzden dert edyrm yasitlarimda değil mecbur hep beraber cagrimam gerekiyor
Deletedmom_75 Seymaemre-asya34 Boşverin kim ne derse desin sonra çağırın bende ev sahiplerimi cagiricaktim çağıramiyorum planlar uymuyor o yuzden sizin gibi düşündüm.
hhacerozer Seymaemre-asya34 ee bunu en iyi siz bilirsiniz siz tanıyosunuz çünkü laf ederler mi etmezler mi Ama davete icabet çağırmak gerekir ben birine gittiysen suçlu hisseder çağırırım yada biri bana geldiyse beklerim yani çağırmasını
Crystall Seymaemre-asya34 nezaketen çağırmak gerekir diye düşünüyorum. 🌷 böyle çok anlamlı oluyor ramazanlar🌙