Kbrbisi28 Sanemim vallahi oyle kira direk onunla odeniyor birde elektrigin yarisini devlet oduyor oda biraz olsun destekliyor
-Beliss Kbrbisi28 2018de basvurmusum o elektrige ailemle yasiyorken hayla odemeniz hazir yazio para var 😅 onu nasil yapiyoruz anlam veremedim
Kbrbisi28 -Beliss o otomatik olmus herkesin yaa oyle diye biliyorum bizimde oyle tarih yaziyor ki o tarihte biz evli degildik 🤭😁
-Beliss Kbrbisi28 ay bizde evli degildik😅😅😅 ama ortada para var kullanamiyorum cunku nasil kullanilir bilmiyorum😅😅
Kbrbisi28 -Beliss ya mesela elektrik faturani alip ptt subesine goturuyorsun orada onlar islemleri yapiyorlar ama esim kart uzerindende odeme yapiyordu yarisini aliyorlardi osekildede