marscicegi Sanemim sigortadan red yese çoğumuza çıkmazdı,kriterler sigorta ya da arabası olması değil kişi başı düşen aylık gelire göre dağıtılıyor
Sanemim marscicegi doğrudur canım. Ben öyle biliyorum .Keşke herkese çıksa herkes faydalansa yine de az çok faydası degiyor
Kbrbisi28 Sanemim esim issizdi basvurumuz kabul edildiginde bir surede issiz kalmisti belki o yudende olabilir ama 100 tl yani bi farkta yok arada 🤭
Musabnannesi Guler123_ sosyal yardım kısmında görünüyor ödemeniz hazırdır olarak ama PTT kurum ödemelerine tıklayınca ödenecek kayıt bulunamadı diyor neden böyle oldu ki çıkmadı mı şimdi bana
Nesedemir61 Musabnannesi bendd öyleyim sosyal yardım kısmında nereye girip bakıyorsunuz ben bulamadım orayı bi türlü yardım edermisiniz
Sanemim Kbrbisi28 kız olsun napacan 100 lira 100 lira😂Faydası değiyor yine de tam sıkıştığımiz zamn ilaç gibi geliyor 😁
Kbrbisi28 Sanemim vallahi oyle kira direk onunla odeniyor birde elektrigin yarisini devlet oduyor oda biraz olsun destekliyor