hepyerdeyizz 3200 doğdu önce kilo verdi sonra 1 aylık aşısına gittiğimizde elbiselerle 4400 çıktı ama hemşire 4300 diyelim dedi kıyafet var dedi az kilo almış dedi ondan önce gittiğimiz doktorda öyle demişti ben anlamadım neye göre az diyorlar ya sadece mama içtiği için mi acaba