HavvaCnts merhaba bende 7 aylık doğurdum Şuan 4- aylık son kontrolümüzde doktor birdahaki ay tadımlara başlayabiliriz dedi. Bende şok oldum çünkğ düzeltilmiş yaşa göre ilerlicez sanıyordum ama doktor sonrasında red edebiliyorlar o yüzden 5,5 ken tadım yaparız dedi . Ama 3 ay çok çok erken bana göre de yine isterseniz farklı bir doktora da götürün yada danışın