HavvaCnts evet ilk kzıımda bende o şekilde başladım benimki hiç mama almadı.3 aylıkken başladık.ikincinkızımda da erken başladık tadımlara 3den itibaren arada tatırıyordum parmağımla,4,5 aylık falan sanırım yoğurda başladık. 5,5 aylıkta tamamen ek gıdaya geçtik