Wonderful_mom Civciv123 damar yolu açıldı bizde. Sonra o damar yolundan kirmizi şırınga gibi bir seye damlattilar.. normal kan alma gibiydi
Civciv123 Wonderful_mom Hayır 3 aylık hastane sürecimizde hiç o şekilde damar yolundan alınmadı bizde kolda herhangi bi yerden alıyorlar
Portologg Wonderful_mom aşkım aşırı bulaşıcı ama sadece agizdan ve dışkidan bulaşıyor yani tükürüğü olmadığı surece oteki kizina bulasmaz 3 4 gun sürüyor zaten belirtiler merak etme çok kötü bir gastalik ama erken bitiyor cok şükür